Използвайки нашия сайт, вие приемате някои бисквитки да бъдат изтеглени от вашия браузър и устройство.

» Качество и рекламации
Качество и рекламация

Позвъних на посочения номер, но няма отговор?

В този случай проверете дали се обаждате в работното време на нашата отворена линия - всеки ден в интервалите 10:00-12:00 и 13:00-15:00. Ако никой не отговаря в посочените часове, моля, опитайте да позвъните отново или да ни изпратите имейл. В случай на недоволство, можете да се свържете с нашите мениджъри чрез имейл на [email protected] .

 

Нямам отговор на моя имейл повече от 48 часа, какъв е проблемът?

Опитайте се да позвъните на нашата отворена линия или се свържете с мениджър на компанията чрез електронната поща - [email protected] .

 

Към кого мога да се обърна, ако не съм задоволен/а с обслужването на клиенти?

В този случай Ви молим да се обърнете към нашите мениджъри като изпратите имейл на [email protected] .

 

Как мога да направя рекламация на закупен продукт?

Можете да направите Вашата рекламация посредством имейл reklamacii@kartinomania.bg или чрез формуляра за контакт на нашата страница. В рамките на 48 часа служител от поддръжка на клиенти ще се свърже с Вас за следващите стъпки.


Какво трябва да направя, ако получа повреден продукт?

Купувачът е длъжен да провери дали пакетът е цял при пристигането му и да го отвори в присъствието на куриера, за да се установи текущото му състояние. В случай, че продуктът е повреден по време на транспортирането, рекламацията се отнася към куриера. Само така бихме могли да приемем оплакване за повреден артикул.

 

Искате да споделите Вашето мнение?

Отворени сме за всякакви похвали, предложения, дори и критики. Вашето мнение можете да оставите чрез нашият Формуляр за обратна връзка.

 


Created by the system www.fast-webshop.com

ZjRmYmZ
Популярни продукти
Накратко: 0
Всичко в кошницата